Klachten
Wij vallen elke dag met onze producten in de huiskamer van onze klanten binnen en vinden het daarom heel belangrijk te horen wat er bij hen leeft. Heb je een vraag of en ben je niet (helemaal) tevreden over een product of onze dienstverlening? Geef een seintje en wij zorgen voor een gepaste oplossing.
Nog niet tevreden? Als online consument kan je terecht bij de Europese geschillencommissie.
Je bereikt hun ODR-platform via volgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr/
met ODR = Online Dispute Resolution
Wat te doen
=> Bij melding wel geleverd maar niet ontvangen?
- Bevraag je buren. Jouw pakket kan altijd bij de buren zijn bezorgd.
- Ook niet ontvangen? Wacht dan 2 werkdagen af voordat je contact met ons opneemt.
In veel gevallen word je pakket alsnog bij jou afgeleverd. - Nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op, bij voorkeur via e-mail.
Wij kunnen dan een onderzoek starten om erachter te komen wat er gebeurd is. Meestal kan je pakket dan afgehaald worden in een nabije parcelshop.
=> Ingeval van defecte of ontbrekende onderdelen?
- Neem contact op met Schleich® via onderstaande link.
Vul het formulier in met vermelding van het artikel-, en onderdeelnummer.
Je vraag wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.
https://support.schleich-s.com/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=10400850325404
Nog of andere vragen ?
- Wij zijn bereikbaar via
- (bij voorkeur) e-mail info@schleich-online.be
- telefoon 0032 (0)14 54 13 16
Levering binnen 24-48h (B)
Gratis verzending > 50€